2016. február 1., hétfő

Home and the book

3.rész:Home

Sziasztok!
Hát igen...ittvan a harmadik rész is, egy hetes késéssel, ezért ma 2 részt hozok.
Ez elég ratyi lett, tök unalmas, de ígérem, a következő sokkal jobb lesz!
Remélem tetszik a sztori!
xx Verocs :*

-Na de most leállítod a méregdrága autód motorját és bejössz szépen.-mondtam, mire ő játékosan feltette két kezét, majd kiszállt a kocsiból.Futva tettem meg az utat a bejárati ajtóig, de így is úgy néztem ki, mintha belelöktek volna egy medencébe.Shawn is hasonlóan festett, sötétbarna hajából, csöpögött a víz, ami csak még vonzóbbá tette.Nehezemre esett tűrtőztetni magam, hogy ne essek neki tökéletes ajkainak.Pillangók repkedtek a hasamban, ahogy láttam, hogy engem figyel.Elkaptam róla tekintetem.Ügyetlenkedtem egy kicsit a kulccsal, de végül betaláltam a zárba, ami egy kattanással kinyílt.Beléptünk a faajtón, én megkerestem a villanyt.A nappali falai világosbarnák, középen egy nagy TV és egy kanapé terpeszkedik egy dohányzóasztal mellett.
Shawn behozta a ruháit, majd-miután körbevezettem- elment zuhanyozni.Én is elmentem lefürdeni.Eddig mindig, csak addig álltam a zuhany alatt, amíg meg nem mosakodtam, de most legalább fél órát áztattam magam.Még mindig nem tudtam felfogni, hogy Shawn Mendessel találkoztam,aki ráadásul állást ajánlott és elmehetnék vele a turnéra.Mondjuk nem is tudom mit tudnék csinálni...Semmi tehetségem nincs.Sem tapasztalatom.Nem tudnék neki segíteni semmiben.De mindegy...Nincs mit veszítenem, szóval azt hiszem elmegyek.Pizsama gyanánt felvettem egy bugyit és egy hosszabb trikót.Kicsaptam a külön bejáratú fürdőm ajtaját, és a konyha felé vettem az irányt, ugyanis nagyon megéheztem.Összedobtam a "specialitásomat", vagyis baconös-tükörtojásos szendvicset és felmentem Shawn-hoz.Kopogtam, majd miután hallottam egy "szabadot" benyitottam.Az összes ruhája, ami a táskájában volt szanaszét hevert a szoba minden részén.Egy póló a szekrény tetején, egy fél pár cipő a TV mögött...
-Shawn...Tudtam, hogy a pasik rendetlenek, na de, hogy ennyire?!-kérdeztem játékosan.
-Ez most más...Nem találom a füzetemet, amibe a dalok vannak.Nem tuom, hol hagyhattam el...Teljesen új dalok is vannak benne....nem lenne jó ha valaki megtalálná.
-Oké.Nyugi..lehet, hogy csak kicsúszott a kocsidban.Menj és nézd meg én addig még megnézem a böröndökben.-egy bólintással válaszolt és már kint is volt.Minden átkutattaam, miinden zsebet, minden ruhát szana-szét dobáltam, de sehol sem találtam meg.Már kezdtem volna feladni, amikor rájöttem, hogy a konyhában van az oldaltáskája.Lerohantam és kicipzároztam.És láss csodát benne volt.Egy kék, szamárfüles füzet,melyből mindenféle színű papír kandikált ki.Kirohantam az ajtóhoz és szóltam Shawn-nak, hogy megtaláltam.Amikor beért a házba, hosszú ölelésbe zárt.Annyira jó volt érezni férfias illatát.Kezét a derekamon pihentette, amitől a pillangók ismét életrekeltek a hasamban.Néhány perc után óvatosan eltoltam  magamtól.Még nem csókolóztam, de rettenetesen kívántam ajkait.Vizes ruhái pedig csak még vonzóbbá tették.Beharaptam ajkaim, majd távolabb húzódtam tőle.Gyorsan a kezébe nyomtam a füzetet, majd a konyhába indultam.Még visszaszóltam, hogy ha éhes jöjjön enni, de nem válaszolt.Feltrappolt a lépcsőn és gondolom lefeküdt aludni.Leültem a konyhaasztalhoz, és elkezdtem falatozni.Nyugtalanul ettem, mert folyton azon gondolkodtam, hogy miért nekem kellett szülők nélkül felnőnöm?Miért nem élhettem, egy normális, amerikai kislány életét?Akinek a szülei reggel elviszik az iskolába, délután táncolni, este pedig mesélnek neki és beszélgetnek.Nekem miért nem adatott meg ez az élet?
Vacsora után felmentem a szobámba és átvettem a Shawn által eláztatott pólóm.Befeküdtem az ágyba, de nem tudtam elaludni.Csak azon kattogott az agyam, hogy milyen szerencsétlen vagyok.Azon gondolkodtam, hogy miért nem bólintottam rá azonnal az ajánlatra.Bár még mindig nem tudom, hogy mi dolgom lesz ott, de nekem ez esély az újrakezdéshez.Az újrakezdéshez és a boldogsághoz.Órákon át forgolódtam, de nem jött álom a szememre.Valamikor 3 körül feladtam a próbálkozást.Csináltam egy erős kávét, és egy könyv, egy toll és a gitárom kíséretében kiültem az erkélyemre.Egy ideig csak bámultam a gyéren kivilágított, szűk utcákat majd megragadtam a gitárt és ismeretlen akkordokat kezdtem el játszani.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése